onsdag den 29. september 2010

Scotland!!!!

29.09.10

Hej :)

Jeg har bestemt mig for, at jeg ikke længere gider, at skrive om hver eneste dag helt ned til mindste detalje, som jeg har gjort de sidste 52 (!!) indlæg. Derfor bliver der nok ikke så meget aktivitet på bloggen, men jeg vil forsøge, at skrive 2-3 gange om ugen alligevel, selvom der måske ikke sker så meget :)

I dag har Jeanne og jeg købt billetter til Scotland! Det bliver så fedt :) Vi tager af sted søndag d. 12.12.10 og kommer hjem igen torsdag d. 16 december :) Det er en 5 dages tur med bus, hvor vores base bliver på et 3-stjernet hotel, tæt på Edinburgh, og så er der ellers 4 ekskursioner til Edinburgh (og Edinburg Christmas Market :D), Loch Lomond og Highland. Det bliver så nice :) Men jeg fortæller meget mere om det når vi kommer tættere på :)

Det er vores sidste weekend med de gamle frivillige i denne her uge, så derfor skal vi nok være sammen med dem meget :) Vi regner med at skal have en hyggelig middag fredag, og så tager vi til Newport på dagstur lørdag, og så ender vi nok i byen i Cardiff lørdag aften :) Søndag har mig og Jeanne allerede bestemt er dedikeret til at sove, se film og hygge :) Desuden så ser det også ud til at der bliver ”heavy rain” både fredag og søndag, så det er jo perfekt at være indenfor og bare hygge :)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar