fredag den 24. september 2010

SameOldSameOld

.. nå ja og kanelsnegle! ;)

Send mig lige en god opskrift by the way!! (På forhånd tak!) :D


d. 24.09.10

Uhh, kun 3 mdr. til jul ;) hehe

I går var jeg på arbejde, og efter arbejde et smut inde i byen for at bytte en trøje, jeg havde købt onsdag. Der fik jeg også kigget på ”Cardiff Market”. Det er en form for arkade, hvor boder er stillet op ligesom på et rigtigt marked, og det har været der i MANGE, MANGE år :) Det var dog ikke så imponerende, som jeg havde forestillet mig :) Men det var ok!

Efter jeg kom hjem gik jeg ud at løbe en tur, og ellers bare ”gøre mig klar” til de andre kom hjem fra engelsk kursus. Da de kom hjem lavede vi mad – vi fik pastaret med kylling og ærter, som Jeanne havde fået da vi var på restaurant med mine forældre, og så fik vi snakket om vores tur til Scotland. Mig og Jeanne har fundet den perfekte tur!

Turen starter d. 2. dec. Hvor vi skal med bussen (Det er en busrejse :D) haha. Så bliver vi kørt til Scotland, hvor vi skal bo på hotel, hvor vi har all inklusive både mad og drikkevarer :) I løbet af de 5 dage turen varer, skal vi på 3-4 ekskursioner: Edinburgh, Loch Lomond, Inveraray, Callander og Crief. Herudover er der også en tur til ”Edinburgh Christmas Market”, som jeg tror bliver helt vildt fedt! I løbet af vores ophold får bi også – og jeg citerer: ” Also included: drinks reception, slide show, afternoon tea, VISIT FROM SANTA (!!!), PARTY GAMES (!!!), hot toddy..” osv. Det bliver så OLD SCHOOL! Haha Vi kommer til at feste med pensionister! Alt dette får vi for den nette sum af 199 pund – hvilket er SYGT billigt! Det bliver så nice!

I dag sagde jeg ”farvel” til Jeanne fra morgenen af, da hun i denne her weekend skal være i London sammen med sin søde kæreste. Det er en smule trist, men samtidig ser jeg også frem til en weekend ”alene” :) Jeg har været meget forkølet den sidste uges tid, så weekenden skal bruges på at slappe en hel masse af med mine bøger, serier, blade osv. Gøre rent på mit værelse, måske løbe en lille tur, snakke på skype med min skønne familie og så skal jeg have forberedt Jeannes fødselsdagsgave. Jeg overvejer også, at bage nogle kanelsnegle, og så skal jeg også arbejde søndag, så der bliver såmænd nok at se til :)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar