søndag den 19. september 2010

ReallyGoodWeekend..

..but now sick and tired!

d. 19.09.10

Jeg undskylder manglen på indlæg fra de seneste dage, men mine forældre har været på besøg siden torsdag aften, så jeg følte ikke lige for at skulle bruge tid på computeren, når de nu er her!

Jeg skriver heller ikke noget i dag rigtigt, da jeg er gået hen og har fået en forkølelse, som virkelig gør man fuldstændig udmattet. Så jeg vil forsøge at få alting skrevet i morgen engang, men nu må vi se, hvornår det lige bliver.

Jeg har haft en MEGA god weekend med mine forældre, hvor de har fået set mit "nye live", vi har snakket en masse og spist en masse god mad. Nu vil jeg lægge mit til at se noget "True blood" og måske tage mig en time på øjet, inden vi skal have spansk fest i aften :)

Håber i har det godt derhjemme! Jeg savner jer! (Især Emma og Nanna <3)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar