torsdag den 9. september 2010

LaLaLaLa..

.. jeg hader at finde på overskrifter :)

d. 9.09.10

I går var jeg på arbejde, og bagefter inde i byen, for at købe national express billetter, til når jeg skal hjem til jul :) Bagefter skulle jeg mødes med Jeanne og Peter, for at se på briller til Peter. Vi fandt nogle rigtig fine nogle, men vi skulle derefter vente 45 min. på at han skulle have sine øjne testet, så hvad gjorde vi - vi shoppede selvfølgelig! Jeg købte heldigvis ikke noget, men Jeanne fik sneget en primarkpose med sig hjem! Da vi kom hjem, snakkede jeg en smule på skype med mine kære forældre, hvilket var rigtig dejligt, og så skulle jeg ellers lave mad. Det blev til kartofler med kylling i karry lavet af kyllingestykker i en oste/fløde sauce med karry - det lyder måske en smule klamt, men det smager sindssygt godt! Efter det snakkede jeg lidt med Emse på skype, og så kom Jeanne og Peter ind på mit værelse og vi snakkede indtil klokken halv tolv. Jeg havde lidt ondt i hovedet, så jeg ville egentlig gerne bare have sovet, men det var rigtig hyggeligt at snakke, så det gjorde ikke så meget.

I dag har jeg været på arbejde, men det var lidt anderledes, for jeg var blevet spurgt om, af min chef, om jeg ikke ville være "observer" ved en jobsamtale af en engelsk voluntør, som gerne vil arbejde på Whitchurch Hospital. Grunden til at jeg bliver spurgt, er fordi at de her på hospitalet ifølge "Health&Safety-rules" skal være to personer i lokalet, når de interviewer folk. Så det var mig, Jill Griffiths (min reservemor) og pigen som skulle interviewes. Det var faktisk meget interessant! Og så fik jeg mig også en god snak med Jill bagefter, og efter hvad hun siger, så går hun og fortæller alle hvilken solstråle historie jeg er, og hvor selvsikker og moden jeg er blevet - haha, som om.. Hun bruger hele tiden udtrykket "Marvellous", hvilket er.. ja - Marvellous :D haha

Efter arbejde snakkede jeg med Bettina på skype, hvilket var rigtig fedt :) Hun har bestemt sig for, at hun kommer herover efter hun har været på studietur, så det glæder jeg mig rigtig meget til :) Da jeg havde snakket med hende, gjorde jeg mit værelse rent (FEDT!! Not!) og så tog jeg mig sq lige en løbetur, da de andre frivillige var til engelsk kursus. Det var mega rart, især fordi jeg tror min krop er begyndt at reagere på at jeg ikke spiller håndbold - i hvert fald vågnede jeg op i nat med den sygeste krampe i legmusklerne, så jeg tænkte i dag, at det var på tide at komme lidt i gang! Da jeg havde løbet og havde været i bad, kom Jeanne hjem fra engelsk og vi tog i Asda og handlede. Her fandt jeg ud af, at jeg faktisk nærmest ingen penge har, så det var jo rigtig fedt. Men det går nok :) Vi fik handlet ind til weekenden og til min fødselsdagsmiddag på tirsdag, og så skulle alting ellers slæbes hjem, hvilket er et helvede hver gang, fordi gåturen er omkring 20 min. og op og ned af bakker hele vejen. Da vi kom hjem var klokken blevet halv 10, så vi lavede os bare lige en sandwich (Jeanne laver mega gode sandwich - igen det lyder klamt, men Mayo (Den der berømte en, som jeg ikke lige kan huske, hvad hedder - tror den starter med H??), kylling og ost - genialt!!) og nu er vi så på vej i seng. Jeg snupper nok lige et afsnit af true blood inden jeg lægger mig helt til at sove.

Indtil videre ved vi ikke helt, hvad vi skal lave i weekenden, men i hvert fald så bliver det en slapper-weekend, hvor vi måske tager i biografen i morgen, går i byen lørdag aften (for at fejre min fødselsdag - JUBII :D) og ellers bare bruger tid på at slappe af, læse bøger og se nogle gode film :) Og så bliver der nok også plads til en løbetur eller to, skulle man synes :)

Håber i har det godt!! :)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar