torsdag den 2. september 2010

Hurtig opdate!

d. 2.09.10

I dag kommer katten, så det bliver kun et meget kort indlæg, som i må nøjes med helt indtil mandag, da jeg ikke kan skrive mens Katten er her :)

I dag fik jeg fri fra arbejde klokken 14.00 og smuttede så ned i Whitchurch village og shoppede lidt! Jeg købte bl.a. Dan Browns Da Vinci Mysteriet, et ur og en ramme for den nette pris af 3,30 pund i min lokale genbrug ;) Virkelig nogle sygt gode genbrugsbutikker de har her! Så fik jeg handlet ind til aftensmad og morgenmad og begav mig ellers hjem, hvor et brev fra Christina Oxfeldt ventede mig - TUSIND TAK Chris! Det er virkelig lækkert at få post! Jeg skal nok få svaret hurtigst muligt!! :)

Nu skal jeg ellers gøre mit værelse rent, og gøre klar til Katten kommer!

Forresten så havde jeg en meget traumatisk oplevelse med en due i dag! Den kom ind af køkkenvinduet mens jeg sad og spiste frokost, og jeg blev nødt til at "skubbe" den ud af vinduet, mens jeg skreg af mine lungers fulde kraft! Godt man bor på et psykiatrisk hospital, så man kan få noget mentalt støtte når oplevelser som dette hænder!

Udover det, så står der forresten i alle nyhederne i dag, at det forventes at der i UK vil komme en såkaldt "Indian summer" dette år, hvilket betyder at vejret i september og måske noget af oktober og november, vil være sol, og omkring 20 grader - JA TAK!

Love u

Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar