søndag den 26. september 2010

RELAX..

.. Take it easy!

d. 26.09.10


Der er egentlig ikke så meget, at skrive om, eftersom at jeg bare har brugt weekenden på at slappe af, og komme mig over min (MEGET) forfærdelige forkølelse.
Fredag snakkede jeg med maibritt og familien på skype, hvilket var skønt! Ellers så ”chillede” vi lidt i stuen inden vi gik i seng.

Lørdag så jeg en masse episoder af Gossip girl, vaskede tøj, spiste frokost som Fabio lavede til mig, købte Jeannes fødselsdagsgave (Billetter til Swan Lake on ice) snakkede med min kære lillesøster på skype, gik i Asda og handlede ind til kanelsnegle og Jeannes fødselsdagsgave, hastede hjem for at snakke på skype med Katten (som i øvrigt lyder til, at hun har det godt, selvom det stadig måske er en smule ensomt i Paris), slog op hvad gær hedder på engelsk, løb hen i Tesco og købte gær, løb tilbage til West Homes, tog et langt bad og ordnede mig, bagte kanelsnegle, spiste aftensmad, som Eleni havde lavet til mig, fik dvd’en Engel und Joe af Peter, da han har sin søster på besøg, og hun havde taget den med til mig, bagte kanelsneglene færdig, satte mig ind i stuen og så ”knocked up” sammen med Fabio og Peter og hans søster.

I dag så jeg nogle afsnit af Gossip girl fra morgenen af, så tog jeg på arbejde fra Halv 2 til halv 5 i en cafe vi arbejder i om søndagen (kun to gange i løbet af den tid vi er her), men det var rigtig fedt, for her så jeg blandt andet, hvordan en af ”ward’sne” så ud, og jeg mødte nogle patienter, som er mere syge end dem jeg selv arbejder med – SPÆNDENDE!! :) Ham jeg arbejder sammen med derovre, spurgte mig, hvor gammel jeg var, og så sagde jeg jo selvfølgelig 19, og så siger han: ”Du skal tage det her som en kompliment, men du virker altså som en der er ældre” – det ved jeg sq ikke lige helt, hvordan jeg skal forholde mig til! Haha Men det var i hvert fald en rigtig god oplevelse i dag – vi sang karaoke og snakkede osv.
Efter arbejde gik jeg udenfor og satte mig med min bog, da solen har skinnet fra en skyfri himmel hele weekenden. Så gik jeg ind og så mere gossip girl, og nu er jeg så på face. Jeg venter på at Jeanne hun kommer hjem, hvilket hun gør her om 2,5 times tid.

Det har været en rigtig god weekend, og rart med lidt tid for mig selv – det havde jeg brug for! Men jeg glæder mig nu også til Jeanne hun kommer hjem i aften, så jeg igen har min kone hos mig.

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar