onsdag den 15. september 2010

DagenFør"TheBIGday"

d. 13.09.10

Tillykke med fødselsdagen kære SMITHIE!!

I dag har jeg været på arbejde. Det var meningen, at jeg skulle arbejde i den have, jeg nogle gange er i, men fordi de mangler personale, skulle jeg i stedet være i ”drop-in” cafeen. Det var jeg først rigtig glad for, men da mig og Gabor kom derned, var der INGEN mennesker fordi der er problemer med de psykisk syge, som er i komiteen. De vil begynde at have cafeen om fredagen også, og det er også fint nok, der skal de bare selv stå for det hele, og selv sørge for at få ”funding”, så de vil gerne hæve prisen på the og kaffe til 1 pund i stedet for 50 pence. Det kan de også sagtens, men de vil også gøre det mandag og onsdag, og da det er NHS (National Health Service) som betaler for de to dage, kan det ikke lade sig gøre, da det er en service for de psykisk syge, som i forvejen får betalt alting af NHS. Så det vil ikke se godt ud eller noget i den stil. Men i hvert fald har det betydet, at de 5-6 personer, som står for det, er ”i strejke”, altså de vil ikke komme til cafeen. Og det er et kæmpe tab for mig og Gabor, for det er nogle af dem vi har det bedst med.

Så skulle vi til Jills møde, som var fint. Efter det kom vi hjem, hvor jeg blandt andet havde fundet en pakke fra moster Grethe til mig :) Det var et fødselsdagskort, billedbladet (:D) og piratos! SKØNT! Nå så gik jeg ellers i gang med at lave kartoffelsalat imens Jeanne lavede Quiche :D Den var virkelig god!
Så gik jeg ind i stuen til Fabio, som så et program om graviditet i en sen alder. Mægtig fint. Så så vi et program med Jamie Oliver, og så gik jeg ellers i seng. Normalt plejer jeg at se en serie eller en film når jeg går i seng, men jeg besluttede mig for, at jeg ville læse lidt i stedet. Lige pludselig kunne jeg høre noget uden for min dør. Det var Jeanne som fnisede og Gabor som tyssede på hende. Jeg bekæmpede min træng til at gå hen og åbne døren, og lagde mig i stedet til at sove :)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar