fredag den 27. august 2010

UpsAndDowns..

..is probably a part of life :)

d. 27.08.10

Så blev det vist tid til at skrive en lille update igen – jeg kan mærke, at jeg begynder at blive doven med at opdatere, men jeg vil holde mig selv ved ilden, for det betyder meget for mig, at have når jeg kommer hjem, tror jeg :)
I onsdags tog mig og Jeanne hjem fra Fino-lounge og lavede pizza. Det smagte super godt. Efter pizza’en snakkede vi lidt, og så gik vi ellers i seng. Jeg så lidt friends inden jeg lagde mig til at sove.

I går var jeg på arbejde hele dagen, hvor jeg bl.a. så et program om de danske kyster BBC havde lavet – en af mine patienter tvang mig til at se det, og sad og stirrede på mig hele tiden mens jeg så det, for at holde øje med, at jeg nu også kiggede :) Det var ret sjovt. Vi fik frokost på arbejdet, fordi hende, som styrer det hele går på pension. Det var ret lækkert med forårsruller, noget kinesisk spaghettiret osv. Efter arbejde, følte jeg mig dog rigtig, rigtig syg af hjemve. Jeg tror det var fordi, vi havde snakket om Danmark og jul osv. På arbejdet, for jeg kunne simpelthen ikke holde tårerne tilbage. Jeg snakkede med min mormor på skype, og der begyndte jeg så at tude. Det er første gang jeg har tudet, siden starten af opholdet, men i går blev det bare for meget! Så snakkede jeg med Fabio om det, for jeg følte mig simpelthen så dum. Han sagde dog, at det var normalt, og at han, dengang han rejste ud første gang, havde haft det på præcis samme måde – endda værre, men det tror jeg kun han sagde, for at jeg skulle få det bedre. Det hjalp dog. Jeg snakkede også med min mor, lillesøster og far på skype, så det var rigtig rart. Jeg tror bare endnu engang, at jeg har tænkt alt for meget over tingene, så det er blevet uoverskueligt for mig. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at det er hårdt at være væk fra sin familie og venner. Man finder virkelig ud af, hvor afhængig man er af sit netværk derhjemme, så når jeg kommer hjem, så slipper i sq ikke for mig! :) hehe

Jeg kom dog helskindet igennem dagen, og havde det allerede meget bedre i starten af aftenen. Mig og Jeanne så ”Sweet 16”, og gjorde grin med det, og så gik vi ud at løbe en lille tur og lavede mad. Kartofler, hakkebøf og salat med tomatsovs – umiddelbart et sjovt mix, men det smagte fint! Efter maden gik Jeanne i bad, og jeg vidste Fabio billeder af vores hus, og af min familie. Det var rigtig hyggeligt! Så gik vi ind i stuen og malede og ordnede vores negle, og så gik vi ellers i seng. Her så jeg lidt af et afsnit af true blood, og så lagde jeg mit til at sove.
I dag har jeg været på arbejde indtil klokken halv 4. Den sidste halve times tid blev dog brugt på facebook :) Jeg har snakket med Tina T. i dag, og hun overvejer at komme og besøge mig sidst i September, hvilket jeg satser STÆRKT på at hun gør! Det kunne være så mega fedt!! :)

Ellers så skal aftenen gå med græsk middag, lavet af den græske pige og hendes søster, som hun har haft på besøg i denne uge. Så skal jeg også lære Jeannes kæreste at kende, hvilket jeg glæder mig meget til!! Jeg har faktisk lige mødt ham nu! Han er ikke min type, men meget sød (og næsten færdiguddannet doktor ;D).
Om lidt går vi ned efter lidt vin mig og Gabor, og ellers må vi se hvad der sker :)

I morgen snakker vi om at tage til Cardiff Bay, da der er en form for festival, og så ved jeg ikke om vi tager i byen i morgen aften. Søndag tager jeg sammen med drengene til Oxford til mandag (som er en helligdag herovre) og så er der ellers kun 3 arbejdsdage og så er min elskede Katten her i Cardiff hos mig! Det bliver SÅÅÅÅÅÅÅ FEDT! Jeg glæder mig helt vildt!

Love u
Line

1 kommentar:

  1. Det varmer at høre, at du har det godt Line. Det lyder til at du har fået nogle gode internationale bekendtskaber som du kan dele oplevelserne med, det må være fantastisk :-)
    Take care!
    / Mie

    SvarSlet