mandag den 2. august 2010

ShinySunday

1.08.10

I dag har været en super dag! Jeg stod op ved omkring 10-tiden og fik morgenmad sammen med Jan i køkkenet. Det var rigtig hyggeligt. Alle de andre sov stadigvæk – jeg kan ikke sove pga. nogle forbandede måger udenfor mit vindue larmer!! ARGH :D
De andre begyndte at stå op ved 12-tiden, men vores langsomme spanske fyr stod ikke op før klokken 14, så mig og Jeanne og nogle af de andre begyndte at se Moulin Rouge inde i stuen. Rigtig hyggeligt :D
Da Alvaro endelig fik taget sig sammen til at komme op, tog vi til Cardiff Bay, som er et ”havneområde” i Cardiff – billeder følger. Der fik vi fish&chips – ja, man er vel Walisisk nu – og hyggede os ellers. Fabio viste os rundt og vi så en masse ting.

Da vi kom tilbage til city-center tog vi på WOW-bar, som er en homo-bar. Der var dragqueen show – Mega sjovt (jeg har en video, jeg nok lige skal få oploadet). En af Fabios venner – Wilker – skrev til ham, om vi ikke ville mødes med ham. Så det gjorde vi så. Han er en super fin fyr! Han kan køre herovre, så mig, Jeanne, Fabio og ham skal på en tur sammen her en af de følgende weekender, til ”the welsh countryside” – det bliver så hyggeligt! Han er by the way også bøsse. Han er 31 år gammel og arkitekt – han er super cool! Jeg mænger mig efterhånden kun med folk, som er over 25! Haha Heldigvis er Jeanne kun 20! Men hun bliver 21 til Oktober. Der sker dog ikke så meget ved, at hun er ældre end mig, eller at jeg ikke er 21, for når vi går i byen og skal ind på pubs, så viser jeg mit danske kørekort og siger: ”Its danish”, og bliver lukket ind med det samme, som om det er nok bare at være dansk! Haha

Vi har det virkelig sjovt med det engelske sprog herovre. Fabio er ekstremt god til engelsk og har allerede en engelsk accent. Han bliver ved med at sige til mig, at jeg er ligesom alle andre danskere – ekstremt god til engelsk – det synes jeg nu ikke selv! Haha Men tilbage til det sjove – udtrykket: ”Would you fanct a’cup’o” er så sjovt! Specielt når Fabio siger det! Celine – hans veninde som var på besøg, og som til daglige bor og arbejder i London – kan også sige de sjoveste ting: ”Mind the gap” f.eks. Hun er mega cool også. Hun skal dog hjem i morgen.
Vi tog bussen hjem indefra byen af ved 11-tiden og kom hjem til Westhomes, hvor Celine lavede en italiensk pasta ret – deleciouso ;) haha
Nu vil jeg til at i seng – jeg skal jo op i morgen og se mit arbejde for første gang. Det bliver spændende, men jeg må indrømme, at jeg er lidt nervøs for, hvor syge patienterne er. Men nu må vi se!

Ha det godt <3
Knus Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar