fredag den 20. august 2010

DerSkerIkkeSåMeget..

.. og det er også fint nok :)

d. 19.08.10

Der er ikke så meget at fortælle i disse dage – derfor har der også været stille på bloggen :)

Dagene går med arbejde, læsning i bøger/blade, se film, snakke, lave mad og hygge. Jeg har smagt linser for første gang i mit liv. Det er ikke ligefrem min livret må jeg indrømme, men de kan da spises :) Udover det har Jeanne lavet quiche eller hvordan det staves, som er en æggekage/tærte – virkelig lækkert. Vi har også formået at spise to bøtter Ben&Jerry’s is i løbet af de sidste par dage – vi har dog fået hjælp af de andre frivillige :) Det blev til meget snak om mad, men det betyder jo også en del ;)

På arbejdet har jeg spillet spil, været i kreativt værksted, hvor vi har dekoreret smykkeskrin aka små papæsker ;) Så har jeg været en tur i ”the drop-in”, og snakket med nogle interessante mennesker. Ellers er der vist ikke sket noget.
I dag har det regnet og regnet og regnet. Vi ville ellers have været ude at løbe, men det kom vi ikke.. Det er ligesom om, at folk herovre ikke er lige så motiveret til at dyrke sport, som jeg er, og jeg må indrømme at deres mangel på entusiasme, smitter af på mig. Jeg er lidt bange for, at gå hen og blive mere doven end jeg er i forvejen :D


I morgen skal vi til noget som kaldes ”Mandatory-training”, som er noget computer-fis med nogle spørgsmål, så vi får nok tidligt fri i morgen. Milena (en tysk pige, som er frivillig i en by 20 min. fra Cardiff, som vi mødte under vores ”On-arrival-training-course”) kommer i denne weekend og bor hos os. Vi skal højst sandsynligt i byen i morgen, hvilket jeg glæder mig ufattelig meget til, og lørdag står den vist på noget National Museum/Cardiff Castle/Shopping-halløj, og måske skal vi også i byen om aftenen. Det blev desværre ikke til noget med den tur vi ville have været på med Fabio og hans ven, for Fabio skal arbejde. To bad. Men vi finder på noget andet..

Ellers så flyver dagene bare af sted, og det hele er stadigvæk dejligt :)

Love u

Ingen kommentarer:

Send en kommentar