onsdag den 4. august 2010

TillykkeDaddy!

d. 4.08.10

I dag har jeg brugt tid på mit projekt om formiddagen, fordi vi kun kan være 4 i bilen, som vores ”supervisor” kører rundt og viser os projekterne i, så jeg blev tilbage i dag. Her mødte jeg to af mine nye kollegaer Hilary og Peter, som begge virker ekstremt flinke. Peter begyndte nærmest at planlægge en tur til Bath for mig, fordi jeg nævnte at vi skulle til Bath her en af dagene i weekenden. Jeg mødte også nogle af patienterne, som jeg selvfølgelig ikke må nævne navnene på, men en af dem – lad os kalde ham A – begyndte at vise mig alle de ting han havde i sin taske og i sine lommer: nogle ting han havde vundet i bingo, nogle tegninger han havde lavet, en vand/varme-regning osv. Peter fortalte mig, at han normalt er meget tilbageholdende overfor nye mennesker og at jeg skulle tage det som en kæmpe kompliment, at han allerede snakkede til mig nu – så nu har jeg da i hvert fald en patient, der kan lide mig :D Jeg tror, jeg bliver rigtig glad for stedet der. De laver alle sådan nogle ting, som jeg også lavede med børnene i bibo, så det kunne ikke være ret meget bedre. Desuden så snakker A også ligesom en af de drenge jeg passede i bibo, så det er ikke fordi jeg er helt uvant med nye ting.

Lige nu sidder mig, Gabor og Jeanne på Fino Lounge, som er vores foretrukne café, da de har gratis trådløst netforbindelse, så vi kan bruge vores egne computere, mens vi for a cuppa.
Senere skal vi ud at løbe, og Gabor skal lave mad. Jeg skal også snakke med min familie på Skype, hvilket jeg glæder mig meget til! Min far har fødselsdag i dag (Tillykke daddy!!!) og min mormor og morfar og farfar og Gerda er derfor også på besøg, så jeg får set dem alle sammen! SKØNT!
Jeg savner min familie, venner og DK rigtig meget, men jeg er glad for at være her, og tror at de næste 6 mdr. kommer til at flyve af sted. Jeg håber, at jeg får nogle besøg, men jeg ved, at det er dyrt, så jeg forstår godt, at folk ikke har penge til det.

Ellers er der vist ikke så meget mere at sige! JO, jeg lægger billeder ind på facebook nu – forhåbentlig virker det, så kan i se lidt af hvad jeg laver!

Hav det godt og pas på jer selv til jeg kommer tilbage og kan holde øje med jer ;)

Love you
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar