torsdag den 12. august 2010

BrændalarmDø

d. 12.08.2010
Brændalarmen gik endnu engang i udbrud natten til onsdag, så i går var vi alle sammen totalt smadrede. Jeg skulle på arbejde klokken ni, og fik fri klokken 4. I går tilbragte jeg formiddagen i Park Lodge, som er mit normale arbejdssted. Hver mandag og onsdag er der dog en café som hedder: ”The dropp-in”, som de psykisk syge næsten selv står for, som er fra klokken 13-16, så der tilbragte jeg min eftermiddag. Lad os bare sige, at jeg i løbet af onsdagen har spillet: Domino, Mastermind, Bingo, Bordtennis og farvet tegninger – virkelig fedt ;) haha Jeg var så træt, at jeg næsten ikke orkede at høre på patienterne, men jeg tror de hyggede sig alligevel (eller rettere sagt, jeg håber de hyggede sig) :D

Da jeg kom hjem fra arbejde sad Peter (Tyskland), Alvaro og Jeanne og så fjernsyn og jeg joinede dem. Så havde mig og Jeanne vores ”Cheese-moment”, som er en ostemad, når vi begge kommer hjem fra arbejde – mægtig hyggeligt. Så, så vi drengene spille lidt fodbold ude foran hospitalet på en af de mange græsplæner vi har der.

Fabio inviterede mig og Jeanne på aftensmad, fordi Jeanne har hjulpet ham med hans ansøgning til en PHD i Schweiz, fordi det var på fransk. Han er ellers mægtig dygtig til fransk uden hendes hjælp, men hun kunne alligevel spótte nogle fejl, han ikke selv havde set. Så vi fik lækre italienske kiks med parmesan ost og tomat og derefter pastaret med grønsager og hvidvin! :D

Efter aftensmad var klokken blevet 10 og vi gik i seng., fordi vi var så smadrede. Resten af drengene havde dog været på pub og se England-Ungarn i fjernsynet, så de kom buldrende ved 11-tiden! De er så søde, men hold kæft hvor var jeg sur over at de larmede sådan i går aftes :D haha

I dag har jeg, sjovt nok, været på arbejde og har lært at strikke. Jeg har også fået fortalt 3 kvindelige patienters livshistorie, hvilket var alle tiders ;) hehe Vi har også fået vores id-badges i dag og jeg føler mig en smule mere vigtig nu ;) haha I dag skal mig og Jeanne ud at løbe, og ellers diskutere om vi gider at gå i ASDA (Stort supermarked ligesom kvickly) og handle, eller om vi dropper det.
Jeg er helt vild med Jeanne! Vi klinger simpelthen så godt, og selvom det lyder kedeligt meget af det jeg skriver, så er det simpelthen bare så hyggeligt, fordi vi har det sjovt sammen!

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar