onsdag den 25. august 2010

EnHeltNormalDag

d. 23.08.10

Dagen i går blev en smule anderledes end jeg beskrev i forrige indlæg :) Vi endte med at tage et smut i Asda, for jeg manglede vand (Vandet herover smager af klor, og kan ifølge mig ikke drikkes ;D). Det brugte vi ca. 2 timer på – det var mægtig sjovt! :)

Da vi kom hjem, spiste vi lidt frokost, og gik ellers ind i stuen og så Harry Potter 6. Det var rigtig hyggeligt. Efter filmen lavede jeg tortellini til Jeanne og Gabor. Det smagte fint, men det er dog en smule flovt at lave mad til dem, da de virkelig er dygtige til at lave mad, og derfor laver retter, som virkelig er lækre, hvor min madlavning er under middel :) haha De tager det nu med godt humør, og jeg tror de synes det er sjovt, at jeg er så dårlig til at lave mad :)

Så fik vi ellers ryddet op efter maden, og gik ind i stuen og læste i magasiner. Vi gik tidlig i seng, men jeg kunne ikke sove, så det endte med at jeg lå og så True Blood på nettet indtil klokken blev halv 3. Ret dumt, da jeg var rigtig, rigtig træt i morges, og også på arbejdet.

Det var lidt kedeligt på arbejdet i dag. Det silede ned med regn, og mandag morgen er og bliver mandag morgen, selvom man ikke går i skole – sådan har klienterne det vist også. Jeg spillede domino i 2,5 time (hvor vi ca. fik gennemført 4 spil, fordi klienten brugte 2/3 dele af tiden på at snakke med sine stemmer i hovedet). Det regnede så meget, at jeg fik besked på, at jeg ikke skulle tage ned i haven i dag. Der ville alligevel ikke blive lavet noget, så det var ikke nødvendigt at jeg blev våd på gåturen derned. Så jeg tog i stedet for sammen med Gabor til ”the drop in”. Det var også ret stille i dag, så det eneste jeg lavede, var at servere nogle kopper te og spille lidt bordtennis med Gabor.

Efter arbejde skulle vi til vores ugentlige møde med Jill Griffiths, som er vores ”mor” herovre. Hun står for voluntørernes ve og vel, og skal derfor evaluere vores ophold hver eneste uge. Det var fint nok, men hun var blevet informeret om, hvor skidt en start jeg havde, så jeg skulle sidde og forklare, at jeg altså har det virkelig godt nu, hvilket irriterede mig lidt. Hun sagde dog til mig, at jeg skulle være stolt af mig selv, og det er jeg da også, så det var fint.

Efter mødet løb mig og Jeanne en tur. Efter løbeturen spillede vi volleyball med Fabio, og Jeanne var så dårlig, at hun ikke måtte være med for Fabio, men i stedet blev til ”The pom-pon-girl”, hvilket var hylemorsomt!
Da vi kom tilbage havde søde Gabor lavet mad til os. Virkelig lækre kyllingelår med kartofler! Da vi havde ryddet op efter det, fik jeg snakket på skype med min moster, onkel og fætre, Julie Jensen (Det var hyggeligt! :D) og Elvis, Emma og mine forældre :)

Alt i alt en rigtig fin dag! Nu skal jeg have vasket og tørret mit sengetøj færdig, og så ellers snart i seng. Jeg skal dog nok lige se lidt True Blood inden – God, hvor jeg elsker den serie!!

Dagens franske ord (Til dig Katten <3): Pytang = Bitch (Bliver eftersigende brugt i Frankrig hele tiden, ligesom danskerne siger fuck til alt)

Love u!
Line/Linai/A/Rulle/Leif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar