lørdag den 7. august 2010

05.08.10

d. 5.08.10

I går endte vi med – efter at have spist den lækreste ungarske gryderet!!! – at tage på fino lounge og få en drink. Vi var der dog kun i 45 min. for de lukkede klokken 11. Da vi kom tilbage hængte jeg lidt tøj op, og gik ellers ind i stuen og snakkede med Fabio, Jeanne og Martino.

I dag har vi været inde og se Alvaros placement. Det ser virkelig godt ud! Han skal være på en neuro-psykiatrisk afdeling, for patienter som har været ude for en ulykke og derved fået en hjerneskade. Jeg er MEGET misundelig! Det er lyst, lækkert og fyldt med mennesker, som kan se et lys for enden af tunnelen, mens jeg skal arbejde med mennesker, som permanent er i en dårlig tilstand og som mangler motivation. Jeg er også glad for mit sted, men Alvaros er bare så nyt og hyggeligt og ”the staff” er rigtig flinke. Men nu må vi se.

Da kurset endte ved 3-tiden skulle jeg til doktor, da vi jo selvfølgelig også skal have sådan en herovre. Det var rigtig lækkert eftersom jeg fandt ud af, at jeg har tabt mig 3 kg den sidste uge  haha

Da jeg kom hjem fra doktor gik mig og Jeanne en tur og fandt ud af, at vi faktisk bor i et helt landligt/skov-agtig område. FANTASTISK! Vi gik forbi et hotel, som hedder village hotel – det ligger ca. 10 min. gang fra det hospital jeg bor på, og de har det mest fantastiske fitness center, som jeg bliver nødt til at være medlem af. Der er svømmehal med jacuzzi, sauna og en form for vandterapi, der er alle de kurser, som man kunne drømme om, og der er de lækreste maskiner, med indbygget tv i dem alle sammen – skønt :D Det koster dog også 56 pund for fuld abonnement, men vi har fundet et abonnement der til 45 pund, som vi måske vil tage. Det er dyrt, men hvis vi skulle tage et andet og dårligere fitnesscenter ligger det inde i byen, og vi ville skulle tage bussen hver gang, som koster 3 pund hver vej, så i sidste ende er det, det samme, men nu må vi se.

I aftes fik vi tysk/spansk aftensmad – salat, sangria og kartoffelpandekage – virkelig lækkert! Alvaro og Fabian havde brugt alle gryder og pander, alle tallerkner og næsten alt bestik, så mig og Jeanne stod og vaskede op i 20 min. Nu skal vi til at se en film og ellers bare i seng.
I morgen har vi fri, og det er super lækkert! Mig og Jeanne skal ud at shoppe (jubii!!) og så mødes med drengene til frokost på en café. I morgen aften skal vi ud at svinge træbenet, hvilket alle glæder sig meget til. Vi er næsten allerede walisiske alle sammen – jeg tror vi drikker alkohol nærmest hver dag. Ikke så nogle bliver fulde eller noget, men bare for at ”hygge”. Det er skam også mægtig hyggeligt :D haha

Nogle har skrevet i en mail til mig, at det er nogle MEGET lange indlæg jeg laver, men det er fordi jeg bare smider hele min dagbog ind. Jeg prøver at ”dokumentere” så meget af det jeg oplever herovre som muligt. Nogle ting virker måske ligegyldige for jer, men jeg synes at alle ting – små som store – er en del af mit nye liv, og jeg vil gerne kunne huske, så meget som muligt, når jeg engang om lang tid læser det her igen  Så hvis i ikke kan overskue indlæggene, så bare lad vær med at læse dem  Jeg skriver dem ligeså meget for min egen skyld, som for jeres :D

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar