onsdag den 25. august 2010

Lykkelig!

d. 25.08.2010

Dette indlæg er dedikeret til mine skønne veninder og familie, som jeg ikke kunne leve uden! I gør det nemt, at være så langt væk fra alt, hvad der er trygt og kendt! I love u!

Dagen i går (d. 24.08.10) forløb stille og roligt med arbejde indtil klokken 15.00, noget tid på computeren, hvor jeg blandt andet blev tagget på et rigtig fint billede af mig, som mine håndboldpiger havde lavet til mig, da de var på overlevelsestur! Gud, hvor jeg dog er vild med de piger ;) De er jo alt for nice! :D Ellers så lavede Jeanne Crepez med 4 forskellige slags fyld til aftensmad – Champignon/reje-fyld, Skinke/Ost-fyld, Bacon/løg-fyld og nutella – so delicious!!

Efter maden skulle Jeanne snakke med sin kæreste over skype, så jeg tog mig et bad i MEGET varmt vand i RIGTIG lang tid (Denne kommentar er dedikeret til dig far :D), og så gik jeg ellers ind i stuen og så en film med gutterne. Jeg endte dog med at falde i søvn inde på sofaen, hvilket ikke var så godt, men jeg vågnede dog før nogle behøvede at fortælle mig jeg skulle gå i seng :) Da jeg kom ind på mit værelse lå der en skøn besked på min telefon! Den fortalte mig, at min elskede Katten kommer og besøger mig i næste weekend!! Så, så man Line rende op og ned af korridoren i West Homes og juble – jeg tror vist nok lige, de andre troede at jeg har været for meget sammen med mine patienter. Det bliver så fedt! Hun kommer torsdag aften og bliver der helt til mandag morgen!! Det bliver så godt!! Så lagde jeg mig ellers til at sove – havde dog store problemer, fordi jeg lå og planlagde, hvad mig og Katten skal lave næste weekend ;) Jeg kunne ikke lade værd :)

I dag har jeg sjovt nok været på arbejde, hvor jeg bl.a. har malet et skilt, spillet bingo og sunget karaoke! Virkelig sjovt :) Derudover har jeg modtaget en pakke fra min elskede mor :) Den indeholdte ristede løg, piratos, zulu-lakrids og vikinge-lakrids, ostepops (I LOVE U!), to melblandinger så jeg kan lave rugbrød(!!) og et par hjemmesko! :) Ih, hvor er jeg lykkelig :) Det er utrolig så meget mad betyder for ens velbefindende og identitet ;)

Lige nu sidder mig og Jeanne på fino lounge og hygger med kakao og the og vores elskede computere, som vi ikke kunne undvære! I aften skal vi have pizza til aftensmad! De har sygt billige, ”friske frysepizzaer” herovre.
Og nu har Maria Elkjær også lige skrevet til mig, at hende og B bestiller billetter nu, og at de besøger mig i November, så jeg er bare lykkelig!!

Nu skal vi vist til at smutte for Gabor skal fodres :)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar