onsdag den 21. juli 2010

Under 1 uge!

Så er der under 1 uge til rejsen begynder! Jeg er vildt spændt på, hvordan det hele kommer til at gå! Jeg er ret nervøs, men på en god måde :) Jeg er selvfølgelig allerede begyndt at bekymre mig om, om min bagage forsvinder, om flyet bliver aflyst eller om jeg nu kan finde den rigtige bus - typisk mig, tror jeg ;)

Vi er lige landet herhjemme efter 11 fantastiske dage i Søndervig, og er igang med at pakke ud (og pakke igen).. Mine forældre og søskende tager til Tyrkiet på fredag, så jeg skal være "alene" hjemme hele weekenden.. Det er lidt trist at de tager afsted, men det giver mig samtidig tid til at se en masse af mine venner og veninder inden jeg forlader DK, og det er jo dejligt :)









Nu skal jeg til at afsted, for at mødes med nogle veninder på Dyrbys - skønt :D


//Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar