mandag den 26. juli 2010

Cardiff - here we go!

Så er det nu! Sommerfuglene basker i maven, morgenmaden sidder helt oppe i halsen og nerverne arbejder på højtryk! Jeg sidder netop nu i Billund Lufthavn og venter på at skulle gå til gaten, for at boarde! Jeg tror jeg har sovet ca. 1-2 timer i nat, hvilket kommer til at blive pænt hårdt, når jeg skal sidde i bus i 5 timer!! Men jeg overlever nok ;)

Jeg er lettere bekymret for, om jeg nu får min bagage, når jeg kommer over i London Gatwick - men det er typisk os i familien Andersen.. Jeg tror mange kan nikke genkendende til dette fact :)

Nå jeg ville bare lige sige GOODBYE!! Eller som vi har bestemt det hedder - på gensyn ;)

Jeg håber jeg har mulighed, for at opdatere igen i aften, men nu må vi se :)
Jeg skal nok forsøge, at opdatere så hurtig som muligt og så meget som muligt, men jeg ved jo som sagt ikke, hvor travlt jeg får, så nu må vi se :D

Hej Hej.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar