onsdag den 28. juli 2010

Hard but good.

CRUESO!
(Det betyder goddag på gælisk)

I dag har været endnu en god dag. Det er bare lidt hårdt med hjemve lige nu.. Jeg savner mine forældre og søskende rigtig meget, ja og resten af familien, men også mine venner! Det er ret mærkelig at tænke på, at jeg for en uge siden, lige var kommet hjem fra at have været i kortklub.. Det er hårdt at skal til at lære en hel masse nye at kende! Heldigvis er de rigtig søde alle sammen og utrolig nemme at snakke med, så jeg tror nok at vi skal blive gode venner. Det er mærkeligt at være den yngste – især når en af de frivillige er 29. Men det er ikke sådan, at de behandler mig som den yngste.. Selvom Alvaro dog allerede har udnævnt sig selv til at være min storebror haha! Vi har været på kursus i dag her på hospitalet – vi har snakket om kultur og EVS (European volunteering service) og fået oprettet bankkontoer. Vejret har været ret godt i dag. Jeg tror omkring 20-22 grader og med solsskin – og mig som havde forventet, at jeg skulle over i regnvejr! Haha

I dag har vi også holdt fest! Det har været mega sjovt! Alvaro laver de bedste Mojitos! Det er meget op og ned i dag, og det tror jeg også det vil være de næste par dage/uger.. Nogle gange er man helt høj af stemningen, mens man andre gange ikke kunne føle sig mere alene i verden. Men sådan skal det vist være, tror jeg.

Jeg skal nok skrive en længere besked når jeg får tid.

Cheers!

1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig spændende alt sammen, Line!
    Jeg kan godt forstå, at man kan komme til at føle sig alene mens man er så langt væk fra de vante omgivelser herhjemme i Danmark, men helt alene er du altså aldrig - vi er ikke længere væk end en sms eller et opkald ;-)
    Håber du har det godt, jeg sender dig de varmeste tanker!
    /Mie

    SvarSlet