lørdag den 10. juli 2010

It feels weird..

Jeg sidder lige nu alene hjemme i vores hus, imens min familie er i sommerhus. De tog derud igår, men jeg blev hjemme, da jeg skulle i biografen med pigerne fra min klasse og se Eclipse (Pisse fed film!! TEAM EDWARD!!).. Mig og min lillesøster tager først derud søndag, da jeg i aften skal til en af mine dejlige damers studenterfest, og min lillesøster kommer først hjem fra partille cup søndag nat, så der henter jeg hende, og vi kører derud..

Grunden til, at jeg lige ville smide et indlæg var, at jeg har det virkelig underligt.. Efter biografen igår tog mig og 3 veninder hjem til mit store, tomme hus og snakkede hele natten - bogstaveligt talt, eftersom den sidste først gik klokken 4. Det var bare, samtidig med at det var hyggeligt, også virkelig trist, eftersom jeg snart skal "forlade" dem.. Den tryghed man har i gymnasiet, hvor man ved, at man ser hinanden hver dag nærmest, bliver revet væk under fødderne på en i disse dage! Allerede nu, kan jeg da også mærke, hvilke personer jeg kommer til at holde kontakten med, og hvem jeg mister. Det er rimelig hårdt, men samtidig også lidt befriende. Jeg glæder mig sindssyg meget til jeg skal afsted - det kan kun blive godt!!

Nu skal jeg til, at ind og pakke lidt, og så snart ud til lille Brittan, som er damen, der holder studenterfest i aften - gud, hvor kommer jeg dog til at savne hende!!

Peace out
//Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar