onsdag den 17. november 2010

Updatos!

d. 17.11.10

Så er det sørme blevet onsdag, og der er igen gået et par dage siden jeg har fået skrevet på bloggen. Siden sidst, har jeg fundet ud af, at jeg rent faktisk godt kan kede mig herovre – specielt når Jeanne ikke er her! Den afslapningsweekend som jeg havde glæder mig så meget til, blev reduceret til et mindre frustrations-helvede over nogle af de nye frivillige, som synes at alle deres problemer skulle over på mine skuldre – jeg fik dog heldigvis et opkald fra min far midt i disse frustrationer, og han fik mig snakket ud af mit ”morderiske” humør! Heldigvis var weekenden ikke kun dårlig, og jeg synes da f.eks. at jeg har fået snakket en del mere med Magnus, og er begyndt at komme lidt tættere ind på livet af ham, hvilket er meget rart! Vi er jo trods alt de eneste danskere, så vi bliver nødt til at holde sammen ;) haha

Anyways, jeg fik set en masse film, bl.a. Inglorious basterds, Julie&Julia, 500 days of summer – Jeg kan STÆRKT anbefale dem alle! Specielt 500 days of summer overraskede mig!

Ellers så hentede jeg Jeanne på busstationen ved 10-tiden søndag aften, hvorefter vi tog hjem og fik kage og snakkede og snakkede og snakkede lidt mere, og det endte til sidst med at jeg sov inde hos hende, på en luftmadras der ikke var pumpet ordentlig op, og jeg vågnede derfor op med en form for søsyge – men alt for min kone ikk?

Mandag var det meningen vi skulle have været i fitness, men mødet med Jill varede lang tid, bl.a. fordi vi gerne ville snakke med hende bagefter også. Så jeg fik snakket lidt med mutti og vatti på skype, og så løbet ude foran hospitalet sammen med Gabor, som var overraskende hurtigt, og til sidst fik mig til at føle mig på randen til at kaste op, fordi han løb så stærkt – og jeg blev jo selvfølgelig nødt til at holde hans tempo, man vil jo ikke gå hen og ligne en svagpisser vel? (Det endte jeg dog med at blive til sidst alligevel :D)

Tirsdag var vi i fitness og så lavede jeg mad, mens de andre var på deres kurser (Massagekursus og businesskursus). Jeg prøvede en opskrift, som Chris har givet mig – Hønsekødssuppe med spinat, og nøj hvor blev det dog godt! Sindssyg nem ret, men virkelig lækkert – Ring til Chris, hvis i har brug for madtips, siger jeg bare!
I dag har mig og Jeanne bestilt en tur til Windsor og Oxford i næste weekend, hvilket bliver helt mægtigt, tror jeg!

Ellers så skal jeg i denne weekend, fredag se Fiji-Wales spille rugby inde på Millenium-stadium, Lørdag-søndag besøge Milena i Cwmbran (Cumbran) og så nok et smut i fitness søndag, når vi kommer hjem.

De næste par uger bliver rimelig travle, så jeg vil lige give jer en ide om, hvad der skal foregå, bare så hvis jeg ikke får opdateret, så ved i stadigvæk, hvad jeg laver :)

Næste weekend skal jeg fredag ind og se den nye Harry Potter film (YEAH!!!!), lørdag-søndag på tur til Oxford og Windsor (Windsor er der hvor den kongelige familie har deres residens), Weekenden efter skal jeg et smut til London om lørdagen, Weekenden efter det – altså d. 10-12, tager jeg til Skotland indtil torsdag d. 16, så skal jeg lørdag d. 18 ind og se ”The nutcracker”-balletten, og så tager jeg jo sådan set hjem til dk til jul om onsdagen :) Ihh, hvor bliver det dog en dejlig tid :D

Min patient sagde for resten noget mega sjovt til mig i dag! Det britiske folk går jo helt amok i disse dage, fordi Prince William er blevet forlovet med kate – ENDELIG! Så sidder jeg og snakker med en patient, og så siger hun lige pludselig: ”Line, I think you should be the one Marrying Prince Will” :D Nej, hvor var det dog sjovt! Det samme har Jeanne fået afvide hele dagen på hendes arbejde af alle de gamle patienter! Det er da morsomt – eller måske er det kun sjovt, når man kender patienterne – anyways, nu ved i det også :D

Så tror jeg ellers det er på tide, at jeg smutter en tur i bad efter fitness!

Love you
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar