fredag den 12. november 2010

JapperDapperDuuuuuuu..

.. Til ære for Maria E ;)

d. 12.11.10

Puha, så gik der jo lige nogle dage inden jeg fik skrevet igen! Det er godt nok svært at tage sig sammen at the moment – jeg undskylder!
Denne her uge er gået stærkt – sjovt nok, eftersom jeg nærmest ikke har lavet noget! Jeg sagde farvel til Jeanne tirsdag aften, da hun skulle af sted til Toulouse, hjem og besøge familien – længere historie!

Onsdag startede brevene så med at komme! Jeanne og jeg så i starten af opholdet her, filmen ps, I love you, og Jeanne har simpelthen ladet sig inspirere, og sender nu mig breve som om at hun var død! I løbet af onsdag, torsdag og fredag, har jeg modtaget i alt 14 breve, og det ser ikke ud til, at det stopper endnu! De indeholder alt fra chokolade, en dvd til små hilsner med opgaver jeg skal løse, som f.eks. at have et pink item på eller vaske mit hår i en eller anden shampoo!
En af brevene indeholdte også hendes ugebillet til bussen, mens en anden indeholdte 20 (!!!) pund til at betale mit fitness med – men det vil jeg dog trods alt ikke lade hende gøre – mere om det senere!

Jeg har ellers fået meldt mig ind i fitness og har været af sted hele to gange nu – jeg er meget stolt! Det var meningen, at jeg skulle have skrevet et indlæg i går aftes, men jeg havde bare sådan brug for en afslapningsdag, så efter at jeg havde været hos frisøren og blevet klippet, lavet pasta al dente til Gabor og mig, så gik jeg i seng og så to film: ”The ugly truth” og ”500 days of summer”! Jeg kan anbefale begge!!!

I dag har jeg efter arbejde været ude at købe ind til Jeannes pakke-kalender til jul, hvor jeg bl.a. brugte de 20 pund hun havde givet mig, på billetter til ”the nutcracker” – en ballet, som vi har snakket om vi gerne ville ind og se – så nu skal vi det :D Så tog jeg i fitness og nu skal jeg ind i stuen og se film med de andre!

Weekenden skal bruges på ekstrem afslapning, og i morgen står den på samtale med hele familien, da de er til mormors fødselsdag, et besøg i Asda, hvor jeg skal have købt de sidste ting til Jeannes gave, måske en lille løbetur i regnen, og ellers igen filmhygge! Søndag må jeg vist hellere bruge på, at få svaret på de breve jeg mangler at svare på :D haha Men som sagt, så forsøger jeg , at lave så lidt som muligt i denne weekend :) Det bliver skønt!

Love u
Line

1 kommentar:

  1. Wuhu fed navn på dit indlæg :)
    Det lyder så fedt .. Hils Jeanne.
    Savner dig men det var godt at se dig. Glæder mig til jul

    - Elkjær

    SvarSlet