torsdag den 6. januar 2011

nytår 2010/2011

Nytår 2010/2011

Efter nogle stille, rolige og afslappende dage efter alt juleræset, blev det jo nytårsaftens dag! Der var egentlig ikke super meget stemning i West Homes i løbet af dagen, men da vi klokken 15.00 tog et smut i Asda og fik købt en masse pizza, ting til at lave Tiramisu og festlige pynte-dimser, begyndte nytårsstemningen at sprede sig en smule! (Eller måske var det vinen, som blev drukket under selve ”madlavningen”)

Vi fik pyntet op i stuen og lavet maden færdig, og startede ellers festen! Man kan roligt sige, at vi gik til den, for da klokken var halv tolv, lå 3 af os og brækkede os ude på toilettet (ja, jeg sagde os ikke de). Knap så hyggeligt! Men i hvert fald så kan jeg sige, at jeg nu har holdt nytårsaften i et psykiatrisk hospital, og jeg nåede da i det mindste det danske nytår – og det er vel også det der tæller – ikke?

Efter at Jeanne fik mig slæbt i seng, vågnede jeg ellers igen klokken 7 og stadig var fuld på Red bull og vodka (hvilket i øvrigt smager ligesom cult – føj!!) og klar på at feste mere, var alle ”allerede” gået i seng!
Dagen efter tog det ca. 4 timer at rydde op, fordi vi havde svinet så meget, og så var der ellers dømt tømmermændsdag!

Så faktisk ikke så meget mere end det – men er nytår nogensinde så specielt som man gør det til?

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar