torsdag den 13. januar 2011

Januar..

d. 13.1.11

Nu er tiden så småt begyndt at løbe ud, og der er efterhånden ikke så lang tid, til jeg skal vende næsen hjemad mod DK igen.. Det er meget mærkeligt for mig, da jeg både føler, at jeg virkelig glæder mig til at komme hjem til alt det gode gamle igen, men samtidig slet ikke har lyst til at slutte dette eventyr, som jeg snart har været på i 6 mdr. Jeg kommer specielt til at savne de dejlige mennesker som er her: Jeanne, Gabor, Magnus, Kathi, Maria osv.. Det bliver ikke let! Men jeg håber på, at vi kan holde kontakten med hinanden! Ellers kan vi i hvert fald mødes til Gabors bryllup, hvor jeg har planlagt, at vi skal have et EVS-bord! NICE!

Siden jeg skrev sidst, er der sket en helt masse – både godt og skidt!
Jeannes morfar døde i sidste uge, og hun måtte derfor tage flyveren hjem til Frankrig, for at gå til hans begravelse! Det var virkelig en svær uge for hende, selvfølgelig, og det gjorde det ikke bedre, at hun skulle have venner på besøg her i West Homes den fredag, hvor morfaren skulle begraves. Derfor tog vi andre selvfølgelig over, og Jeannes venner kom alligevel!

Det var Stephane og 4 af hans venner: Olivier, Pierre, Pascal og Pierres kæreste Lorriane! Virkelig nogle helt igennem søde mennesker! Oveni Jeannes venner, havde Magnus også to kammerater på besøg: Morten og Anders, som bestemt også var nogle søde drenge! Jeg snakkede ikke så meget med dem, da jeg havde nok at gøre med de franske gutter, men de virkede i hvert fald utrolig flinke! Udover alle venne-besøgene, var det også Anetts fødselsdag, så Gabor lavede ungarsk mad, mens Anett fiksede Mojitos til os – lækkert! Knap så lækkert var det dog, da Kathi senere på aftenen, formåede at brække sig ud over hele sit værelse, som mig og Maria så gjorde rent, så hun kunne sove derinde! Jeg har dog aldrig haft det så sjovt, med at tørre bræk op, som det var den aften, så det gjorde ikke så meget!
Generelt nød jeg bare, at have Stephane på besøg og bruge noget kvali-tid med ham – til jer, som ikke ved det, så er Stephane den dreng vi sov hos i Paris – ham som ville vise os Paris på en dag! Det var rigtig hyggeligt, og jeg glæder mig allerede til at se ham igen til sommer!

Ellers har resten af tiden gået med tømmermændsweekend, karaoke på arbejdet, Theater (Cinderella) sammen med mine patienter, og i aften et besøg på Whitchurchs Thai-restaurant, som virkelig kan anbefales, hvis nogle af jer skulle få lyst til at tage et smut til Cardiff engang ;) haha

Vi ses jo snart.. :)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar