onsdag den 15. september 2010

JegHarVæretEtSkarn..

.. Det tyder vejret, da i hvertfald på ;)

Før jeg begynder, at beskrive den mest fantastiske fødselsdag nogensinde, vil jeg dedikere dette indlæg til alle jer skønne mennesker, som på en eller anden måde gav mig opmærksomhed i går! Jeg er overvældet – Jeg har i sandhed de BEDSTE venner i verden!


d. 14.09.10

Tillykke med fødselsdagen Line A/Rulle/Leif/Linai! (Ja, jeg snakker med mig selv - jeg lever vel ikke på et sindssygehospital for ingenting!!)

Jeg vågnede mega sent og skyndte mig at tage tøj på. Da jeg næsten var færdig sagde Gabor uden for min dør: ”Line, I want to go to work”. Jeg fik endnu mere stress og flår døren op, og skal til at gå ud, men så opdager jeg, at der på min dør er klistret ”Happy Birthday”-bannere hele vejen op og ned, så jeg ikke kan komme ud. Udenfor står Gabor med et kamera og tager billeder, og Jeanne, Peter, Alvaro og Fabian kaster balloner i hovedet på mig og skriger ”HAPPY BIRTHDAY”, og griner helt vildt, fordi jeg må have set rigtig sjov ud i hovedet :) Det var simpelthen så fedt :) Desuden havde Peter givet mig en plakat med ”Engel und Joe”, fordi vi begge to elsker den film :) Mega fedt! Nå, Krammer og kys og så på arbejde.

På arbejde insisterede Gabor på, at jeg bar banneret rundt om min hals hele tiden, så alle kunne se, at jeg havde fødselsdag. Mine kollegaer havde dog husket det, og jeg fik et kort, hvor alle havde skrevet en hilsen. Af en af mine kollegaer (hende jeg låner blade og bøger af) fik jeg også tre neglelakker og et personligt kort. Jeg fik også en flaske vin af en af sygeplejerskerne. I frokostpausen læste og svarede jeg på de smukkeste hilsner på facebook (tusind tak!!!).

Efter arbejde skulle jeg handle de sidste ting ind til maden, og så skulle jeg ellers hjem og i gang. En hurtig samtale på skype med Emma, og mor og far, og så ellers bage kage, og lave frikadellefars. Selvfølgelig gik frikadellerne galt, fordi lorteovnen ikke virkede, så jeg blev nødt til at stege alle frikadellerne, og maden blev serveret klokken halv ni i stedet for klokken syv. Heldigvis virkede det til at de godt kunne lide maden. De spiste i hvert fald rub og stub. Så skulle jeg servere chokoladekagen jeg havde bagt, men inden jeg kunne nå at skære, blev alt lyset slukket og Jeanne, Peter og Gabor kom bærende på en kage med lys i som skrev Happy Birthday og alle sang fødselsdagssang. Det var helt fantastisk! :D Så fik jeg ellers gaver, som var helt overvældende oveni alt det andet, de havde gjort for mig. Af alle sammen fik jeg en trøje fra All Saints, som er et mærke ligesom Acne i DK – SÅ VILDT! Jeg var virkelig overrasket. Alle har betalt til den – virkelig sødt! Af Fabio fik jeg udover trøjen, en ramme med et billede han selv har tegnet. Han er sindssyg god til at tegne, og det er virkelig flot! Det er en model med en perle-trøje. Jeg kan ikke forklare den – den skal ses :) Tidligere på dagen havde jeg også fået en gave fra Eleni bestående af et armbånd, en pung, et par øreringe og en kæmpe slikkepind.

Så fik jeg ENDELIG Jeannes gave! Hun har brugt evigheder på at lave den, så jeg var virkelig spændt! Det var en kæmpestor kasse, hvor der stod ”Perfect Wife Box”. I denne boks var der 17 gaver!!!! De havde alle sammen et tema: F.eks. så var der en pakke, hvor der stod: ”A cook”, og så var der to kogebøger indeni.

Så var der:
- A sexy girl, hvor der var trusser.
- A Greety, hvor der var mig og Jeannes yndlingschokolader.
- A writer, hvor der var en lyserød fjerpen
- A pretty girl, hvor der var to neglelakker og en neglefil
- A Sportswoman, hvor der var løbesokker
- A clean girl, men vores yndlingsshampoo
- A Bilingual girl, hvor der var en bog som hedder: “More than just a wedding”.
- A Marriage, hvor der var en rigtig flot fotoramme i glas, hvor der står en masse bryllups-ting på, og så et billede af mig og Jeanne fra vores tur i st. Fagans, som virkelig ligner et bryllupsbillede! :D
- A friendly girl, hvor der var en rigtig lækker fotoramme i stof, med et billede af alle os frivillige sammen i byen, en af de første aftner vi var her :)
- SEX, et kondom :D haha
- A doctor, hvor der var et gammeldags first aid kid, som vi havde set i gave-butikken på nationalmuseet, som jeg beundrede da vi var på besøg der :)
- A fashion girl, hvor der var sorte og guld armbånd, fordi jeg altid går i sort!
- A cute girl, hvor der var en bamse.
- A Welsh girl, hvor der var et pink badge der siger Calon, som betyder Love eller Kiss.
- A Beautiful girl, hvor der var en ring, hun havde bestilt hjem fra Frankrig, hvor der er et billede af den rigtige Marie Antoinette!!
- Og til sidst A girl in love, hvor der var en berømt Welsh spoon i sølv til en nøglering.

Det var fuldstændig overvældende! Jeg kan slet ikke beskrive, hvad jeg følte efter jeg havde pakket alle de gaver op. Det var fuldstændig sindssygt!
Så fik vi kage og vin, og festede ellers indtil klokken tolv-halv et. Det var en virkelig god aften, også selvom at den ikke blev holdt i familiens skød! Jeg føler mig i endnu højere grad godt tilpas her nu! Jeg har virkelig, virkelig gode venner!

Udover gaverne havde jeg desuden også modtaget mails fra min moster, min farfar og Gerda, Katten, Bettina og Malene Mogensen. Det var virkelig dejligt :D


d. 15.09.10

Så blev det dagen efter min fødselsdag, og den startede med arbejde, hvor vi igen nærmest ingen patienter havde. Det endte med bingo for 4 patienter kun – ikke ligefrem stimulerende, men okay. Så fik vi frokostpause og jeg hentede post og madpenge. Jeg havde fået en hel masse fødselsdagspost! Jeg fik et kort fra mormor og morfar, et sødt kort fra Bettina + en pose Malaco slik og tre chokoladebarer, en pakke fra Julie, bestående af et dejligt brev, en pose skipper mix og en ramme med et billede af mig, Julie og Maria Elkjær fra kongebal :) Så fik jeg en pakke fra Monique, hvor der var fem poser slik og et rigtig sødt brev :) Sidst men ikke mindst fik jeg et mega nice kort fra Nidi :) Jeg er nu en heldig pige ;) hehe

Så gik mig og Gabor til the drop-in, som igen var mega kedeligt. Efter arbejde var det hjem og rydde op i gaver og papir, og så havde jeg ellers en date med Maibritt på skype :) Vi snakkede en times tid, om alt muligt :) Det var så rart at se hendes kønne ansigt igen :) Så snakkede jeg sørme med ingen mindre end Katten, Monica og Nidi, da de havde været hjemme ved Katten til ”afskedmiddag” :) Det var SÅÅ Nice :) så vaskede jeg lidt tøj, lavede lasagne til mig, Jeanne og Gabor og gjorde mit værelse rent, så det er klar til at blive vist frem til mine forældre, som jo kommer i morgen!!!!!!! :D Det glæder jeg mig helt vildt til! :D

Efter aftensmaden gik jeg i bad og ordnede det sidste til i morgen. Så reserverede jeg bord, på restaurant Bella Italia til på fredag, hvor mine forældre og jeg skal spise sammen med alle de andre frivillige :) Nu sidder jeg inde i stuen og skriver blog, mens vi ser Billy Elliot :)

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar