mandag den 20. december 2010

SNOWHELL!

d. 20.12.10

Ej, hvor er det underligt, at der kun er 4 dage til jul! Det forstår jeg slet ikke – det virker som om, at der er meget længere!

Lige nu befinder jeg mig stadig i Wales, og jeg stresser ret meget over min hjemrejse, da det er snehelvede herovre – eller egentlig er det ikke så slemt, det er bare briterne som ikke kan finde ud af at tackle snevejr! De har ikke engang de der sneskovle-traktor-ting, så de kan kun bruge håndkraft og skovle til at rydde vejene – idioter!!

Busserne er nærmest stoppet herovre i øjeblikket, og nogle lufthavne er lukkede! Jeanne skal hjem i morgen tidlig, men Bristol lufthavn er lukket, så det er forholdsvist umuligt lige nu! Hun vil dog alligevel tage til lufthavnen i dag, for at være sikker på at kunne få det første fly som letter derfra.
Mig og Katharina har ikke de samme problemer med lufthavnen, da vi skal med fra London af! Nej, vores problem er, at vi ikke kan komme til London i øjeblikket, så i dag tager vi ind til byen og snakker med busfirmaet, for at forhøre os om, hvad planen er! Måske starter jeg allerede min rejse i morgen aften, for at være sikker på, at være i lufthavnen til tiden!
Puha..

I morgen er det Alvaros fødselsdag, så vi holder et eller andet fest-agtig noget i aften. Jeg skulle lave risalamande, men jeg har brugt den forkerte fløde, da det ikke hedder det samme herovre, så den er ikke blevet så god – øv!

Ellers så sker der ikke så meget, andet end at jeg stresser totalt over vejret! Nu når jeg har vendet mig til tanken om at komme hjem til jul, så er det bare ligesom om, at der ikke er andre muligheder for mig! Jeg glæder mig sådan til at se min familie og venner igen, så jeg SKAL hjem, om jeg så skal svømme!

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar