onsdag den 8. december 2010

sne, sne, sne..

..alting det kan ske! Og når vi har drukket mælken, skal vi altså ud med kælken - sne, sne, sneeeeee! Alting det kan ske!!

d. 8.12.10

Så er det jo rigtig blevet december, og jeg skal love for, at det er en hvid en af slagsen!

I weekenden (d. 4.12.10) om lørdagen, skulle mig og Jeanne have været til London, men den tur blev aflyst, pga. sne og is. Mega træls! Vi tilbragte dog i stedet dagen i Cardiff, hvor vi fik købt julegaver, så dagen blev ikke helt spildt!
Lørdag aften sad Jeanne, Maria og jeg inde på Jeannes værelse og snakkede til klokken blev halv 4 om natten. Maria har virkelig en interessant baggrund, og jeg føler virkelig, at jeg kan lære meget, ved at lytte til de ting hun har været igennem!

Søndag gav mig og Jeanne vores julegave til hinanden, som var en ”relaxation-dag” på village hotel! Her kunne vi hele dagen benytte swimmingpoolen, sauna, ”steam-room”, fitness! Derudover fik vi 3-retters frokost og 2 x 30 min. behandlinger! Maria var også med os, og vi valgte alle at få saltscrub og ryg-massage :D LÆKKERT!
Mandag var jeg igen inde i byen med Jeanne, da vi er i gang med at lave hendes kærestes julegave.

I den kommende weekend skal mig og Jeanne til Skotland forhåbentlig!! I øjeblikket er der lukket for alt i skotland pga. sne, så jeg krydser virkelig fingre for, at vi kan komme af sted! Ellers kan jeg seriøst slå en eller anden ihjel tror jeg!
Så er der jo ellers kun 14 dage til jeg betræder dansk jord igen, og det glæder jeg mig frygtelig meget til!

Love u
Line

Ps. Jeg har købt sputnik-abonnement, så nu kan jeg både se Pyrus og Jul i Valhal!!! :D JA TAK! :D haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar