fredag den 8. oktober 2010

PartyPinkPartyKaraokePartyPartyTequila

d. 8.10.10

Shit, tiden flyver af sted! Jeg kan slet ikke følge med længere! I dag fra morgen af fortalte Martino mig, at han havde sidste arbejdsdag?!! Jeg kan slet ikke forestille mig, at der kun er 3 mdr. til jeg har sidste arbejdsdag!

By the way – Gud, hvor er jeg misundelig på alle de kære folk, som skal til Rave-party på Herning gym i aften – GI DEN GAS!

I går fejrede vi Jeannes fødselsdag – det var mega sjovt! Det startede med, at mig og gabor fra morgenen af vækkede hende ved at kaste pink balloner i hovedet på hende, og råbe happy birthday! Så gav jeg hende hendes morgengave, som var en pink roset, hvor der stod ”Birthday girl” – grunden til det, er at hun arbejder med demente og alzheimer patienter, så hele dagen sagde alle patienterne tillykke til hende op til flere gange :D hahaha udover det gav jeg hende paptallerkner, servietter, sugerør og glimmer-stads – alt sammen i pink med disney prinsesser på, så vi kunne holde pink-party om aftenen! Haha

I frokostpausen gik mig og Gabor op og dekorede West Homes og hospitalet med plakater, hvor der står: ”Happy Birthday Johanna” og et billede af Jeanne. Længere historie med, hvorfor der stod Johanna – noget de tyske drenge har fundet på. Da Jeanne kom hjem og skulle låse sig ind igennem branddøren, var der en dame på den anden side, som hun aldrig har set før, der sagde tillykke med fødselsdagen – er du gal det var sjovt!! :D haha

Så fik vi ellers lavet mad – Jeanne lavede en fransk ret bestående af kartofler, bacon, fløde, ost og løg – det lyder klamt men det smagte rigtig lækkert! Og jeg fik lavet Maibritts berømte chokolade-kage :D De er helt vilde med den herovre ;)
Så gav vi Jeanne hendes gaver, som var en billet til en forestilling, som hedder: ”The essence of ireland”, og som er en slags irsk dans –hvis i vil vide noget om hvad det er, skal i bare gå på youtube og skrive ”riverdance”, så kommer det frem ;) Derudover gav jeg hende et ramme med to billeder af hende og mig, et fotoalbum, hvor jeg har skrevet ved hvert billede og en billet til en forestilling, som hedder ”Swan lake on ice”, som hun elsker :)

Da vi var færdige med at spise, gik der et kort stykke tid, og så skulle mig og Jeanne ind og hente hendes ven ved bussen. Han hedder Stéphane, og han er rigtig sød :D

Om torsdagen var jeg på arbejde, og slappede ellers lidt af, og så gik vi ud om aftenen. Vi ville gerne have været på en karaoke bar kaldet TigerTiger, men der skulle man åbenbart være på en form for gæsteliste og alt muligt, så vi gik videre til en homo-bar, som hedder ”Pulse”, hvor der også normalt er karaoke om torsdagen. Den vidste sig, så at være lukket – fedt (not!). Det endte med at vi joinede Alvaro, Fabian og Gonzalo (Alvaros bror) på O’neills, hvor de havde spist aftensmad – herfra gik det ellers løs med ekstremt billige drinks og en masse tequila, (Stephane Jeannes ven, stjal også sådan en træting man får sin øl på), og så tog vi på clubbing bagefter. Det var meningen vi ville have været et sted, som hedder ”the art institute”, men det var åbenbart også lukket! Så vi tog på 10ftTall, som var en udmærket club. Vi var hjemme ved 3-halv 4 tiden – mægtig sjovt!

I dag har jeg været SÅÅÅÅÅÅ træt hele dagen! Det fatter man slet ikke! Jeg sov nærmest på arbejdet, da vi spillede bingo, men det gik da. I aften skal jeg lave Chili con Carne sammen med Jeanne, og så skal vi højst sandsynligt se en film sammen med de andre inde i stuen, eller en af de film som Stephane har haft med på computeren (Sex and the city 2, Avatar osv), for i morgen skal vi på Mid-term evaluation, og skal derfor op mega tidligt, da vi skal rejse ca. 4 timer, for at komme hen til det sted, hvor vores koordinatorer bor. Det er en lille by, som hedder Lampeter og ligger i Vest Wales. Det bliver rigtig godt tror jeg!

Mandag forlader de gamle frivillige os, hvilket bliver rigtig, rigtig trist! Jeg kommer til at savne Fabio rigtig meget! Om dagen skal vi gøre rent og flytte værelser og møbler rundt, om aftenen skal vi ind og se ”Essence of Ireland” og tirsdag kommer de nye frivillige så – det bliver spændende!

Love u
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar